понедельник, 13 июня 2016 г.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАВДАННЯ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ (ВЛАСНОГО ВИСЛОВЛЕННЯ) З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ 2016 РОКУ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАВДАННЯ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ
(ВЛАСНОГО ВИСЛОВЛЕННЯ) З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Критерії Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію Бали
а.
Змістове наповнення
опрацювання умов,
зазначених у ситуації
а1 – перша умова
а2 – друга умова
а3 – третя умова
а1 – перша умова
Умова опрацьована повністю 2
Умова лише згадана 1
Умова не опрацьована й не згадана 0

а2 – друга умова
Умова опрацьована повністю 2
Умова лише згадана 1
Умова не опрацьована й не згадана 0
а3 – третя умова
Умова опрацьована повністю 2
Умова лише згадана 1
Умова не опрацьована й не згадана 0
b.
Структура тексту
та зв’язність
b1 – логіка викладу та
зв’язність тексту
(наявність з’єднувальних
елементів у тексті)
b1 – логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті)
Текст укладено логічно й послідовно.
З’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також
окремих речень в абзацах.
У тексті наявні сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова тощо
2
Логіка викладу частково порушена.
З’єднувальні елементи між частинами тексту на рівні змістових абзаців та окремих речень в абзацах
наявні частково
1
2
Критерії Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію Бали
b2 – відповідність
письмового висловлення
заданому формату
(особистий чи офіційний
лист)
З’єднувальні елементи відсутні, робота складається з набору речень 0
b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (особистий чи офіційний лист)
Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту повністю відповідають меті написання.
У листі використовуються лексичні та граматичні структури, прийнятні для письмових висловлень
приватного чи офіційного характеру.
Лист оформлено відповідно до правил написання та оформлення листів у країнах, мова яких вивчалася
2
Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту частково відповідають меті написання, наявні
порушення основних вимог 1
Ознаки відповідно до формату тексту не відповідають меті написання висловлення або відсутні 0
с.
Використання лексики
– лексична
наповнюваність
– володіння лексичним
матеріалом
Продемонстровано достатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації.
Можлива наявність лексичних (не більше трьох) помилок, які не впливають на розуміння написаного 2
Недостатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації.
Наявні лексичні помилки, що заважають адекватному сприйняттю окремих речень або абзаців 1
Через велику кількість лексичних помилок зміст висловлення незрозумілий 0
d.
Використання
граматики
– морфологія
– синтаксис
– орфографія
Робота не містить помилок або наявні помилки (не більше восьми), що не заважають розумінню
написаного, крім помилок на:
 вживання числа і особи в дієслівних часових формах;
 порушення порядку слів у реченні;
 вживання частки to з інфінітивом;
 вживання незлічуваних іменників (типу advice).
Якщо серед восьми помилок наявна помилка, що відповідає хоч одному з перерахованих вище мовних явищ,
робота оцінюється в 1 бал
2
3
Критерії Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію Бали
Наявні помилки, що заважають розумінню написаного або значна кількість помилок (більше восьми),
у тому числі грубі, що не заважають розумінню написаного 1
Велика кількість помилок, що унеможливлюють розуміння написаного 0
Увага!
Якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання отримує 0 балів за критерій а. Змістове наповнення, то в такому
випадку вся робота оцінюється в 0 балів.
Якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання отримує 0 балів за критерій с. Використання лексики або
за критерій d. Використання граматики, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 балів.
Якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання не приступав до виконання завдання, власне висловлення
вважається ненаписаним і вся робота оцінюється в 0 балів

Комментариев нет:

Отправить комментарий